Afgelopen maandag moest ik het bestuur kenbaar maken dat ik mijn werkzaamheden bij RKVV Nederwetten op deze wijze niet meer kon combineren met de vele werkzaamheden van mijn collega’s en mijzelf bij Holland Socccerways.

Als dan een belangrijke collega dan ook nog uitvalt voor zeer lange tijd dan is een besluit nemen zoals deze, stoppen in Nederwetten logisch maar lastig.

In de korte tijd dat ik bij deze leuke, innemende club “mijn ding” mocht doen heb ik kennis gemaakt hoe “het ook anders kan” in de voetballerij.

Volledig in tegenstelling met mijn opvatting van voetbal voelde ik me heel thuis bij de club. Ik weet dat wij van organisaties zoals Holland Soccerways “passanten ” zijn maar dat je je zo snel prettig voelt zegt iets over de club.

Ik heb o.a. Cees Verkuilen voorgesteld als opvolger van mij. Fijn dat deze aardige collega de dames gaat trainen en coachen. Ik wens Cees heel veel succes toe.

Ik wil iedereen hartelijk danken voor hun medewerking, in het bijzonder Mark en uiteraard alle dames die met mij hebben gewerkt. De groep heeft potentie en is nog lang niet uitgeleerd.

Heel veel succes!

Sportieve groet,