Karel Foolen was meer dan 30 jaar een verdienstelijk lid van RKVV Nederwetten.

Op maandag 9 december 2013 hebben wij in een overvolle kerk van Nederwetten afscheid van hem genomen.

Karel doorliep alle elftallen, maar nog meer dan dat was hij een vrijwilliger waar je altijd van op aan kon. Jarenlang was hij redactielid van het clubblad “Het Koppeltje” Hij bouwde en sjouwde mee aan de totstandkoming van de nieuwe bestuurskamer, de nieuwe kleedlokalen en was bovendien een trouwe supporter van het 1e elftal. Ook toen zijn gezondheid hem in de steek liet zat hij nog elke uit en thuis wedstrijd weer of geen weer, langs de lijn in zijn rolstoel om Nederwetten1 waarin zijn 2 zonen speelden aan te moedigen.

Wij verliezen in Karel een geweldig lid maar bovendien een geweldig mens.

Wij wensen Mariette,René en Marsha en Erik heel veel sterkte met dit grote verlies.

Bestuur en Leden RKVV Nederwetten