Nu de maatregelen weer aangescherpt zijn betreffende het Coronavirus en om het overzichtelijk te houden willen wij het onderstaande vanaf zaterdag 3 oktober tot nader bericht invoeren.

• Piet Renderspaviljoen (kantine) blijft dicht, alleen de buitentoiletten worden gebruikt.
  • De bestuurskamer is alleen open voor ontvangst scheidsrechters , EHBO en voor de werkzaamheden van de wedstrijdsecretaris.
  • Bij de hoofdpoort staat een handhaver van de club die mensen binnen en buiten laat, tussentijds blijft de poort telkens opnieuw gesloten.
  • Er worden alleen mensen binnengelaten die dat volgens de regels mogen, ze moeten zich wel registreren, wij zijn hier kritisch op.
  • Bij de poort nabij de Esrand komt een hangslot ( alleen op wedstrijddagen ), omdat er teveel sleutels in de omloop zijn.
  • De overige poorten blijven dicht, sportparkdienst kan de ballen die achter het hekwerk geschoten worden ophalen.
  • In de tent staan thermoskannen met koffie, thee en bekertjes, die meegereisde ouders van jeugdleden, handhavers, leiders en verzorgers zelf kosteloos kunnen pakken.
  • Teams die thuis spelen krijgen onder de rust thee aangeboden.
  • Teams die uitwedstrijden spelen worden niet op het terrein toegelaten, de leiders zorgen voor de tas met tenues en inspeelballen.
  • Tijdens trainingen is er geen publiek toegestaan.

Met vriendelijke groet, Bestuur RKVV Nederwetten

Herhaling van de nieuwe regels  (met ingang van 29 september):

• geen publiek bij amateurwedstrijden
  • sportkantines blijven gesloten
  • max. 18 spelers en 5 begeleiders per team bij wedstrijden voor zowel bezoekers als thuisspelende teams
  • geen verdere supporters toegestaan op het sportpark

Algemene en blijvende regels:

• Blijf thuis bij klachten en laat je testen
  • Pas hygiëne toe
  • Houd 1,5 meter afstand (buiten het voetbalveld)
  • Registreer jezelf bij aankomst op het sportpark

Voor de fans:

Voor alle teams geldt: Als er iemand is die het leuk vindt om te doen; dan mag er natuurlijk een (kort) verslagje gemaakt worden. Dit zal Han Huijbers dan op onze website zetten. Mail het verslag (+eventueel een foto) even naar info@rkvvnederwetten.nl en dan komt het ’s maandags al op de website.

Basis van Twitter | SeniorWebTwitterverslag

Bij NederwettenVR1 en Nederwetten1 zal tevens een live-verslag gemaakt worden. Dit is live te volgen op Twitteraccount @rkvvnederwetten