Jaarlijks zetten wij onze sponsoren in het zonnetje door speciaal voor hen een heus sponsortoernooi te organiseren. Meestal een van de gezelligste dagen van het jaar op Sportpark De Koppel. Ook dat kan dit jaar niet doorgaan.

Evenals u maken ook onze sponsoren momenteel geen gemakkelijke tijden door. Om ze ook dit jaar toch te kunnen bedanken voor hun bijdrage aan onze vereniging hebben we ze een kaartje gestuurd.

Aan alle sponsoren, voetballers en bezoekers: Volgend jaar doen we het dubbel en dwars over. Blijf gezond!

Beste Sponsor,

Zoals overal in de wereld is het ook in Nederwetten stil…

We zijn even buitenspel gezet. Het seizoen zit erop en daardoor vervalt helaas ook ons altijd gezellige Sponsortoernooi.

U bent altijd een grote steun geweest voor onze vereniging en nu willen wij u een hart onder de riem steken!

Houd vol, houd moed en let op elkaar. Want winnen doe je met z’n allen!

En dan gaan we er volgend jaar gewoon weer een prachtig seizoen van maken!

RKVV Nederwetten