Nederwetten 6 oktober 2017. Eindelijk was het dan zover… de eerste wedstrijd van De Veterinnen! Allemaal enthousiaste dames die op vrijdagavond een balletje willen trappen.

De kantine ging voor deze speciale gelegenheid uiteraard ook open en wij mochten in Nederwetten het Veterinnenseizoen openen. Drie verenigingen kwamen op bezoek. Drie wedstrijdjes van 20 minuten en dus was dit prima vol te houden voor deze moeders. Ook al hadden een aantal dames nog nooit gevoetbald, dit was niet te merken en de inzet was groot.

Naast de kant allemaal betrokken vaders en andere vrienden van de club die deze nieuwelingen wel eens wilden bewonderen. In het veld floten Kees en Sjaak alsof ze nooit anders hadden gedaan. Door deze goede aanmoediging hebben we er zelfs een gelijkspel uit weten te slepen. Na dit harde werken hebben we avond afgesloten in een volle kantine, met heerlijke bitterballen en muziek met volume.