De bekerwedstrijd tussen Nederwetten1 en Gerwen1 staat gepland op zondagmiddag 16 september Om 14:30 uur.

Nederwetten speelt thuis en we rekenen daarom van harte op uw steun tijdens deze mooie najaarsderby.

Nederwetten komt dit seizoen uit in de 5e klasse, terwijl Gerwen vorig seizoen is gepromoveerd en dus een klasse hoger ingedeeld staat. Zal dit verschil ook op het veld tot uiting komen?

Sluit je weekend af bij ons RKVV Nederwetten en je zult er geen spijt van krijgen. Eerst op en rondom het veld, daarna in ons Piet Renders Paviljoen.

Uiteraard wordt er ook uitgebreid nagebabbeld onder het genot van een drankje en wellicht zelfs een dansje! Speciaal voor deze gelegenheid komt er na de wedstrijd een mega gezellige live-zanger en zal onze eigen DJ Tropical Joey de dag feestelijk afsluiten!

We hopen op veel Blauwwitten langs de lijn, om ons vaandelteam aan te moedigen!

Tot zondag 16 september! Aanvang: 14:30u.

PS: Kun je er niet bij zijn, maar wil je de derby toch volgen? Volg ons op ons Twitteraccount. Niet alleen deze, maar alle wedstrijden van ons vaandelteam worden hierop live verslagen.

Twitter: @rkvvnederwetten