De competitiewedstrijd tussen Nederwetten1 en Gerwen1 staat gepland op Hemelvaartsdonderdag. Om 14:30 uur.

Nederwetten speelt thuis en we rekenen daarom van harte op uw steun tijdens deze mooie voorjaarsderby.

Nederwetten zal uit de onderste regionen weg willen komen, terwijl ze in Gerwen (nog) dromen van een kampioenschap. Een extra tintje wat de toch al spannende wedstrijd nog meer gewicht geeft.

Na afloop van de wedstrijd kan er onder het voorjaarszonnetje nagebabbeld worden. De tapkraan is gesmeerd en DJ Tropical Joey zal de dansers onder ons wat opzwepen, zodat de derby het slot krijgt dat het verdiend.

Kortom: Doe je blauwe pet, muts, sjaal en schmink op, trek je dansschoenen aan en zorg dat je erbij bent, op Sportpark De Koppel, te Nederwetten.

Tot ziens bij het Piet Renders Paviljoen!

PS: Kun je er niet bij zijn, maar wil je de derby toch volgen? Volg ons op ons Twitteraccount. Niet alleen deze, maar alle wedstrijden van ons vaandelteam worden hierop live verslagen.

Twitter: @rkvvnederwetten