A.s. zaterdag kunnen zowel Nederwetten E1G als Nederwetten E2G kampioen worden in Nederwetten. Als beide teams hun wedstrijd tegen respectievelijk Heeze E2 en SBC E10 winnend afsluiten zijn ze kampioen! in de najaarscompetitie.

Om deze wedstrijden ook winnend af te sluiten is de steun van veel supporters zeer gewenst.

Heb je zaterdagochtend 14 december geen verplichtingen en wil je wel eens twee kampioenswedstrijden tegelijkertijd bijwonen dan is dit je kans.

Zaterdag 14 december om 10.00 uur sportpark de Koppel, te Nederwetten trappen deze twee topploegen af dus kom allemaal deze kanjers aanmoedigen zodat ze naderhand ook van een wel verdiend kampioensfeest kunnen genieten!!

Namens alle spelers/speelsters, hun leiders en trainers alvast bedankt voor je komst.