“Achter de kerk in Neerwetten, bij het Piet Renderspaviljoen, doar is elke zondag volluk, doar is altijd wat te doen. We kennen daar de mensen, als volluk uit één stuk.”

Een passage uit ons clublied. Echter; er is even niks te doen, niet op het veld en ook niet in het Piet Renderspaviljoen.

Dat is uitzonderlijk voor onze gezellige vereniging en dat komt omdat wij net als de rest van Nederland onze verantwoordelijkheid nemen in deze bizarre tijden.

Beste leden van RKVV Nederwetten,

Het Coronavirus heeft heel de wereld in zijn greep. Iedere dag duizenden sterfgevallen wereldwijd. Ook bij ons in de buurt.

We vragen jou om samen “door het vuur te gaan” en “te zullen strijden om te winnen ieder uur.”

Pas goed op jezelf, je partner of gezinnetje. Het voetbalseizoen is gestopt en de poort van Sportpark De Koppel is voor onbepaalde tijd gesloten. Erg zonde voor alle fanatieke vrijwilligers, leiders en de spelers van al onze elftallen. In het bijzonder ook voor Nederwetten 2 dat fier aan kop ging in de competitie. Een mooi kampioenschap was deze jongens gegund!

Hopelijk is iedereen het komende seizoen weer van de partij en volgt het feestje dan alsnog! Zoals gewoonlijk kan dan “niks ons plezier beletten” en dragen we weer trots “de kleuren van Neerwetten!”

Samengevat: Wees voorzichtig, volg de instructies van de overheid, let een beetje op elkaar en keer gezond terug bij onze mooie vereniging.

Namens bestuur RKVV Nederwetten

PS: Informatie over (geplande) activiteiten is ook terug te vinden op onze website en social media. U kunt er vanuit gaan dat we de richtlijnen zoals gesteld door de overheid overnemen.

www.rkvvnederwetten.nl

Instagram: @rkvvnederwetten