Binnen onze vereniging zijn personen positief op Corona getest. Tijdens hun ziektetijd zijn deze personen overigens niet op de club geweest.

Zoals jullie weten waren wij al strikt m.b.t. de gestelde richtlijnen en dat willen we natuurlijk zo houden. Echter nogmaals het dringende verzoek aan iedereen om je te registreren, regelmatig je handen te wassen of te desinfecteren en natuurlijk de anderhalve meter in acht te nemen.

Bij klachten zoals hoesten, niezen, keelpijn, hoofdpijn verhoging/koorts of andere ziekteverschijnselen: blijf dan thuis. Je kunt het echt niet maken om anderen in (levens-)gevaar te brengen!

We vragen jou, als betrokken lid, om ook jouw teamgenoten en vrienden aan de afspraken te herinneren als het even mis lijkt te gaan.

Mocht het in het vervolg voorkomen dat een lid van je eigen team Corona heeft, dan hoor je dit van je leider en wordt er niet gevoetbald door jouw team. Wanneer het iemand van buiten jouw team betreft kunnen wij dat i.v.m. de privacywetgeving niet publiceren. Uiteraard blijven deze leden dan thuis totdat ze 24 uur klachtenvrij zijn (conform RIVM-richtlijnen).

Hartelijk dank voor jullie medewerking.

Het bestuur van RKVV Nederwetten