Voor de 20e keer organiseert vv GKC, voorheen voetbalvereniging Grathem,

tijdens het pinksterweekend op 22, 23 en 24 mei 2015 een voetbaltoernooi voor de

lagere senioren elftallen, het zogenaamde Ambrastoernooi.

Grathem is gelegen in de provincie Limburg tussen Weert en Roermond.

Tijdens dit weekend staan de begrippen sportiviteit en gezelligheid centraal.

Een unieke gelegenheid om met een samengesteld team (2de, 3de, 4de en Vets) het voetbalseizoen sfeervol af te sluiten.

De wedstrijden worden gespeeld volgens de bepalingen en reglementen van de K.N.V.B.

Voor alle deelnemende teams zijn mooie bekers te winnen en natuurlijk valt het sportiefste team

extra in de prijzen!

Deelnemers overnachten op ons sportpark in tenten. De organisatie zorgt voor aparte slaaptenten

per team (max. 25 à 30 personen). U dient zelf voor een luchtbed met slaapzak te zorgen.

De kosten voor dit voetbalweekend bedragen, € 55,- per persoon.

Dit is inclusief 2x uitgebreid ontbijtbuffet, Chinees buffet op zaterdagavond en twee

overnachtingen.

Voor meer informatie neem je contact op met onze voorzitter Willy en of kijk voor meer info:

klik hier Ambras toernooi 2015