Vrijdag 6 september was het tijd om de vele vrijwilligers van RKVV Nederwetten te bedanken voor een geslaagd seizoen 2012 – 2013 op de vrijwilligersavond.
Onder het genot van een drankje en een heerlijke barbecue, werden de vrijwilligers plotsklaps getrakteerd op een geweldige act van ras tonprater Rob Scheepers. Rob Scheepers die aantrad als Hooligan, gaf een pracht buut en had inside information over de 10 jubilarissen die allemaal 25 jaar lid waren van RKVV Nederwetten.
Dit keer waren het: Dick van Stiphout, Ralf Evers, Paul Sengers, Michel Verhoeven , Joost Migchels, Peter Thoonen, Wijnand Jaspers, Ronnie van der Heijden, Jan van Tien en Eric Iven die even door het stof moesten bij Rob, maar daarna in het zonnetje gezet werden door voorzitter Willy Raaijmakers.

Namens RKVV Nederwetten allemaal gefeliciteerd en een speciale dank aan alle vrijwilligers. Waar zouden we zijn zonder de vrijwilligers…

Bestuur RKVV Nederwetten

(op de foto ontbreekt Ralf Evers)