Beste,

Graag willen wij onderstaande tekst bij (bijna) 35+ leden onder de aandacht brengen.

Stoppen met voetbal wegens een tekort aan spelers in je elftal? Of omdat je niet meer wekelijks tegen veel jongere tegenstanders wilt voetballen? Zonde! Schrijf je in voor de 7×7 35/45+ voorjaarsreeks en plak nog een aantal jaren vast aan je actieve voetbalcarrière.

Nu nog even de wintermaanden lekker warm binnen doorbrengen, straks weer lekker voetballen. De Continental 7×7 35/45+ Voorjaarsreeks staat weer voor de deur. Dat betekent een aantal keer gezellig met je vrienden tegen een balletje trappen. De inschrijvingen zijn geopend.

Het 35/45+ voetbal wordt steeds populairder. Bij de Nederlandse amateurvoetbalclubs groeit het aantal geïnteresseerden in deze tak van sport gestaag. Voor hen is de Na- en Voorjaarsreeks de ideale kans om sportief in de weer te zijn met hun leeftijdsgenoten. Meedoen aan de toernooien betekent niet wekelijks schitteren op de grasmat, maar een aantal dagen per jaar actief bezig zijn. De buitenspelregel is afgeschaft, teams kunnen onbeperkt wisselen en er wordt gespeeld op een half veld, zeven tegen zeven.

Iedereen kan mee doen, als hij maar 35 jaar of ouder is. Wie topfit is en boven de 45 jaar oud is, mag ook uitkomen voor de categorie 35+. Dispensatie voor 35+ers is niet toegestaan. Tijdens de na- en voorjaarsreeks spelen teams minimaal vier vrijdagavonden tegen elkaar. Elke vereniging is één keer gastheer.

Data Voorjaarsreeks Zuid I: 14/3, 28/3, 11/4, 25/4

Geïnteresseerde teams kunnen zich nu aanmelden. Dat kan met het inschrijfformulier dat hieronder te downloaden is. Deelname aan een reeks kost € 28,10 per team per reeks en inschrijven kan alleen met een team via een vereniging. Meer informatie is ook verkrijgbaar bij de secretaris van je voetbalvereniging.

Inschrijfformulier Zuid I 35+ voorjaar 2014.

Inschrijfformulier Zuid I 45+ voorjaar 2014.

Meer informatie of vragen: Roderique van der Weele (076-5728348 // zuid1-marketing@knvb.nl)

Met vriendelijke groet,
KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Je/ jullie kunnen zich natuurlijk ook aansluiten bij ‘onze’ veteranen!

De ‘Vets’ spelen  elke zaterdagmiddag +/- 16.30u een wedstrijd tegen leeftijdsgenoten.

Voor meer info: Sjaak v. Hoek, Wim Wullems of Frans v. Kemenade

Â